News

Jag verkar ha kommit in i det där med att testa nya grejer. För ett par veckor sedan testade jag BodyPump för fösta gången. Detta trots att jag alltid sagt "BodyPump är inte min grej." Jag har faktiskt gått några gånger efter det också. Det var M och S som fick mig att testa. I Sthlm fick M mig att testa Dans-step och Step-styrka för första gången också. Igår gick jag på mitt första PowerStep pass. Det var riktigit jobbigt och min fot gillade väl inte alla övningar. Men det ska jag gå på någon mer gång. Absolut. I morgon ska jag gå på Acro-yoga. Om jag vågar. Alla övnngar är ju i par - och jag har inte fått någon att följa med mig. Får väl se om jag vågar mig dit ensam. På tisdag ska jag eventuellt på mitt första CorePulse-pass. Rekomenderat av S. Får väl se vad jag tycker om det. Core brukar jag ju gå på, och jag vet inte riktigt vad skillnaden är förutom att CorePulse är dubbelt så långt. Undrar hur lång tid det kommer ta innan jag testar Spinnig. Lääääänge - skulle jag säga. Tror inte alls att det är något för mig (men det sa jag ju som sagt om Pump också). Förut var jag och dansade (det ÄR min grej) och nu ska jag på BodyBalance (det är också min grej).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback