Trist tisdag

Sitter här och fryser rumpan av mig. Riktigt kallt. Lyssnar på regnet som slår mot fönstren. Funderar på om jag ska strunta i att gå ut idag. Frukosten är uppäten (iofs för över en timme sedan). Spotify är mitt sällskap. Just nu: For the windows in paradise med Sufjan Stevens. Kanske blir det en seg dag idag. Jobbar kl:18. Men innan dess? Jag har bokat in mig på ett CorePulse-pass kl:12. Vore kul att köra (aldrig testat det förut) men...man måste ju gå ut för att komma till gymmet. Och om man går ut så blir man blöt. Paraply funkar inte i denna stad då regnet kommer från alla håll. What to do!?  

Jag kanske ska gå ut och lådsas att jag är Gene Kelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback