Top model 13

Nu börjar ny säsong av Top model. På tv.nu står följande: 

"Amerikansk reality från 2009. Säsong 13. Avsnitt 1 av 13. Äntligen får korta tjejer en chans att bli USA: s nästa Top model! Alla tjejerna är 1,73 och kortare. Fjorton småväxta skönheter flyttar in i modellhuset för att tävla om det åtråvärda priset."

Småväxta. Småväxta. Småväxta. Småväxta.

Jag har då aldrig sett mid själv som kort. Men nu är jag alltså i kategorin "småväxta" med mina 1,72. Konceptet är superbra. Jag har aldrig fattat det där men att en modell måste vara lång.


Kommentarer
Postat av: Jennie

småväxta! haha! undrar vad jag ska kalla mig..

2010-03-31 @ 12:20:40
URL: http://jenniejonasson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback