Soliga söndag

Uppe med tuppen för att titta på starten på Vasaloppet. Givetvis blev det blåbärssoppa till frukost. Efter soffhäng blev det fika ute på balkongen i solen med Spotify i bakgrunden (Melissa Horn). Och där blev jag sittandes. Helt fantastiskt väder. Sen blev det en härlig promenad i solskenet med Frida. Gick längst hamnen. Hur fint som helst. Vi hade det supergött ända tills bilen kom (mer om den senare). Efter det begav jag mig till SATS Kungsgatan för dans och core. M och S teamade 80-tal. FAME, Carola, Flashdance, Rocky, Dirty dancing, Cyndi Lauper...benvärmare, tights, neon, pannband, våfflat hår, body - Ja ni vet. Det kan ju inte bli annat än roligt. Sen var det rätt kul att se alla stackars core-deltagares miner när M instruerade corepasset i full 80-tals outfit. Min söndag i korta drag innan jag hamnade här i soffan igen. :)

Ja, det var ju det där med bilen. Hmm. Jag har aldrig blivit så nedstänkt någonsin. Det var hemskt. En näradödenupplevelse. O fy f*n så vi såg ut. Jag är glad att du var med Frida - hade jag varit själv hade jag börjat gråta. Nu var vi ju båda två nedstänkta med brun sörja. Mina grå byxor var inte så grå längre. Och mitt hår kändes inte så nytvättat där det hängde i stripor. Fy och blä. Dumma bil. - Det var inte jättemysigt att gå och träna i mina äckliga kläder - men vad gör man!? Frida tog kort på oss - så det kanske kommer =P

Kommentarer
Postat av: frida

haha jag kan skicka över korten på msn :) som tur var torkade man ju ganska snabbt i solen iaf!

2010-03-08 @ 15:46:34
URL: http://frideliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback