Måndagslyx

Skype är bra grejer. Har sagt det förut och jag säger det igen. Nu är jag sugen på att ta en tripp till London. Så känns det varje gång jag snackat med K. Som vi sa, visst man kan läsa på bloggen. Men man behöver snacka på riktigt också. Catching up. Det är där Skype kommer in i bilden. Men man måste faktiskt ses också. Och det är där London kommer in i bilden. K - jag lovar. Jag ska till London i sommar.

Förut skrev jag här att en massage inte skulle sitta fel. Nu har jag snöat in på den tanken. Ska hitta något bra ställe och boka tid. I need it. Dessutom har jag 100:- rabatt på några ställen, så något av dem blir det. Men i morgon ska håret av. Eller, jag vet inte jag. Vet inte vad jag vågar göra, men klippa mig ska jag iallafall göra. Innan dess, frukost med F. Snacka om lyx. Äta frukost ute, på Egg&Milk, en vanlig måndag sådär :)  

Kommentarer
Postat av: Joss

Åh, på egg&milk...mums mums!

2010-03-22 @ 07:47:56
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback