Listan

Frukost: Smörgås (God Form dinkel&surdeg) med ost, Proviva Blåbär och en kiwi.
Dagens outfit: Just nu rosarutiga pyjamasbyxor och 'Durango Riot'-linne. Men det ska snart bytas ut till träningskläder.
Humör: Bra men lite trött.
Gjort: Avbokat Acro-yogan. Jag vågade mig inte dit själv.
Planer: Träningsdag på Kungsgatan. Tänkte dock bara gå på BodyBalance och en teamklass i DanceAerobic / Streetdance.
Lunch: De brukar bjuda på pastasallad på träningsdagarna. Så kanske!? Eller något annat som bjuds :) 
Läser: Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer. (För övrigt, en mycket bra bok.)
Bästa: Ser fram emot dagens träning.
Sämsta: Min tånagel är fortfarande blå och lite öm.
Middag: Så långt har jag inte tänkt. Får se vad jag är sugen på efter träningen.
Väder: Mulet med uppehåll.
TV-program: Antingen så blir det Jakten på Julia och Män som hatar Kvinnor, eller så spelar jag in det och tittar på Körslaget istället. Eller tvärtom. Eller...jag vet inte.
Kom-i-håg: No stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback