Hemmagjorda chips

Jag gav mig iväg på CorePulse-passet förut. Plaskade dit likt Gene Kelly (fast utan stepskor). Men nu regnar det inte längre, och solen har gjort entré. Men jag beslöt mig för att ta en slappardag iallafall (förutom CorePulse då, som var allt annat än slappt). Spotify gör mig fortfarande sällskap.
Just nu: Fight for you life med Cheryl Cole.

I ugnen står två plåtar. De har stått där någon timme och ska stå där någon timme till. På den ena ligger det morotsskivor och på den andra äppelskivor. Jag gör chips :) Är så sugen, men det tar himlans lång tid. Så medan jag väntar på chipsen så får jag göra annat. T ex står det nu en tallrik chokladbollar i kylen. 

Bilden visar balansbrädorna som man gör alla övningar på i ett CorePulse-pass. Jobbigt, svårt och roligt. Bilden är från www.sats.se Man såg inte riktgt klok ut när man stod där på brädan och trampade, hoppade, roterade etc. Men när man var så många som vi var så måste det nog sett rätt häftigt ut utifrån. Sånnadär finns säkert att köpa på TV-shop. Stå framför TVn och träna. Men det har man väl ingen motivation till. Eller? Inte jag iallafall. På ett sånthär pass behöver jag folk runt mig och en tränare som peppar.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback