Heaven or hell

Jag har missat massa melodifestival när jag varit borta också. Nu kollar jag på deltävling 3. I morgon blir det del 4. Jag vet redan hur det går. Har inte lyckats undvika det. Snart är det dags för Globen.

Nu är jag trötter. Gött. Jag har jobbat idag. Jobbar i morgon. Ont i ryggen har jag också. Men jag tror (och hoppas på) att det beror på det nya core-passet som hade release igår. Sen så har jag ju kört både core och dans både söndag och måndag, och har tidigare inte kört något alls på 1,5 vecka. Så det kan säkert bero på det. Vill helst inte ha mer än 2 dagars uppehåll från träningen åt gången. Jag märker direkt hur seg och tråkig jag blir. Men nu är det ju så, att mer jobb = mindre träning. Så om det nu blir som jag vill på jobbfronten så blir det inte som jag vill på träningsfronten. Men jobb är prio1. Såklart. Håll tummarna.


Can somebody tell - is it heaven or hell!? 

Kommentarer
Postat av: Joss

Haha, vilket sammanträffande. :) Tänkte att jag var tvungen att skriva om dem bara för att det var så oväntat att jag tyckte om dem.

Joo, i kaffe. Mums mums! ;)

2010-03-04 @ 10:20:29
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: joss

nej, det har du faktiskt rätt i. fake-erina kanske?! ;)

2010-03-04 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback