Håll huvudet kallt


Jag blev så sugen på att kolla på Håll huvudet kallt - julkalendern från 94.



Kollade på Saltön förut och det är ju Viveka Lärn som skrivit den, lika så Håll huvudet kallt. När hon läser där i början på Saltön fick jag en flashback till julkalendern. Dessutom är ju några av skådespelarna dem samma. Nu har jag youtubat lite och sett 3 avsnitt från Håll huvudet kallt. Det verkar bara finnas de 3. Men borde väl finnas på DVD, eller? Den och Mysteriet på Greveholm - överlägset de bästa julkalendrarna. Och Eddie är helt sjukt söt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är också typ besatt av Viveka lärn. Vi har de flesta av huvudet kallt inspelade, och för några år sen kollade jag om den fanns på dvd, men då gjorde den inte det, fast nu kollade jag idag igen och det verkade som att den blivit släppt! Den är slut överallt bara...

2011-02-23 @ 19:39:15
URL: http://prinswalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback