Earth hour

På TV (Körslaget) sjunger de "Tänd ett ljus". Jag har redan tänt mina ljus (5 st) och släckt alla lampor. Jag ligger lite före :) men jag vill inte riksera att missa att släcka 20.30. Glöm inte det du heller!

Sitter här i soffan med min påse naturgodis och mitt iste. Lördag it is. Är "tjockismätt" efter att ha ätit hamburgare och pommes. För första gången någonsin har jag lyckats göra pommes (eller något annat i ugnen för den delen) utan att bränna mig! Fantastiskt. Tack Joss! Ja det är Joss förtjänst. Den blåa gummigrytlappsgrejsimojen jag fick av henne är min räddning. Den fungerar 1000 gånger bättre än de raggsockor jag använde innan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag glömde...

2010-03-28 @ 03:11:02
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback