Degerfors i Gbg

Nu vill jag ha vår. På riktigt. Snön är borta (förutom en liten hög utanför Scandnavium). Haha. För någon dag sedan såg jag en gubbe stå med vattenslang och spruta varmvatten på en liten snöhög (kanske 2-3 dm hög). Han ville nog också ha vår. Och nu så har sommaren kommit, för jag har just tagit bort snön. Igår satt jag faktiskt utan jacka när vi var och kollade på fotboll. Ja, hör och häpna - JAG var och kollade på fotboll. En träningsmatch dessutom. Men, det var ju faktiskt så att det var Qviding mot Degerfors. Dessutom spelade de på Valhalla (något kvarter härifrån) så det var väl klart att man skulle dit och kika lite. Och det var allt lite Degerforsare / Karlskogingar där. :)

Det är varmt, när solen skiner. Det är kallt när solen är borta. Hur ska man klä sig? Idag på stan shoppade jag lite. I hopp om att sommaren snart är här. Tyvärr kan jag inte visa bilder på mina inköp eftersom Rut m fl. inte har sina kläder på nätet, och jag har inte tagit något kort på dem. Men jag kan säga vad det är iallafall :) Köpte ett par svarta korta shorts, ett aprikosfärgat linne med vita ränder och en beige kort kofta/cardigan. Allt köpt på Rut m fl. Hit med sommaren så jag får använda mina nya kläder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback