Svensk sommar när den är som bäst

Ojojoj en sån varm o härlig dag det varit idag...och igår också för den delen. Det har blivit mycket solande både ute på Stampen och på balkongen. Igår dansade jag och idag var det bodybalance som gällde. Jag har aldrig varit med om något så svettigt. Vi lådsades att det var bikram-bodybalance idag :) men det förvånar mig inte om det var 40 grader i salen. Riktigt varmt. Men attans vad man kämpade och kroppen var faktiskt mer följsam och smidig än vanligt. Om än att man fick torka svett som rann ner i ögonen hela tiden. :) 

Eftermiddagen/kvällen idag har tillbringats nere på Kanaltorget där det är Swedish Beach tour, dvs. beachvolleyboll. I gassande sol har jag suttit och kikat på totalt 4 matcher. Helt fantastiskt! Tävlignarna började igår och håller på i morgon också. Kanske går jag dit en sväng i morgon också!? Då är det finaler. Imorgon tänkte jag gå till Ullevi också och kika lite på världsungdomsspelen i friidrott som håller på där. Igår och idag när jag suttit ute i solen har jag hört kommentatorrösten, startskotten, hejaropen och jublen. Det händer grejer här i Göteborg i helgen. :) Inte att glömma, imorgon är det söndag - vilket betyder: dans!

Senaste dagarna har jag allt blivit lite brunare och lite fräknigare. I like! Svensk sommar när den är som bäst! Nu är hotell, konsetbiljetter och middagsbiljetter fixade (dock inte tågbiljetter ännu..) men, 6-8 aug - då är det Tylösand som gäller och jag hoppas på kanonväder!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback