Putte har väntat klart

Putte i parken dag 1: 16.00 PIP-armbandet sattes på min arm och jag satt ett tag i gräset och sjöng med till Carolina Wallin Perez. Strålande sol och fantastiskt skönt. Nästa ankomst till PIP blev runt 20 med K. Oskar Linnros väntade. Sedan, det jag väntat på, The Ark. De är fantastiskt bra Live.

Kapten Röd var oväntat bra, hade i och för sig inte väntat mig något. Skinny puppy var...öhm!? Inget att hänga i julgranen. Vi var där max 5 min, länge stod vi inte ut av oväsendet. Det hade börjat regna. Europe lyssnade jag på hemifrån, orkade inte åka tillbaka. Inte för att man hörde spcifika låtar, men ändå.

Skippade massa band som jag inte har koll på. Ikväll blir det nog att anlända bortemot 21. The Sounds. Timo Räisänen. Teddybears. Det är väl de som är inplanerade, får se om det blir något mer. Det regnar ju så förbaskat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback