PIP

Vad ska vi säga om dag 2 på PIP 2010? Blött. Lerigt. Blött. Blött. Blött. Ankomst vid 21. Hörde/såg slutetD-A-D. The Sounds på Stora IP var blött. Det regnade extremt mycket från och till. Liten besvikelse på att de mest körde nya låtar. De få låtar de körde från "Living in America-plattan" livade upp stämningen och folk skuttade i vattenpölarna och sjöng. Men sen sjönk stämningen igen. Lite synd. Liten besvikelse. Plus, att de inte körde Hit me. Fy. Timo Räisänen entrade Dalen-scenen. Och regnet slutade. K och jag hittade våra perfekta platser. Jag har inte så stor koll på Räisänen, men kände ju igen vissa låtar och såklart att man var där. Jag menar, K ska ju gifta sig med honom (?) :) och nu är det på G. Snackade med honom, K köpte t-shirt, fick autografer, tog kort etc. Bra första steg K. :) Sen hade vi "paus" innan Teddybears började. Lyssnade på Adept och Kashmir (vi var inte speciellt intresserade). Teddybears avslutade kvällen och alla hoppade i leran på IP. Det regnade igen. Men vem brydde sig egentligen? När man redan var blöt så kan man väl bli ännu blötare!

Det regnar lite nu med, men jag hoppas verkligen att det inte blir lika sjukt mkt som igår. Ikväll är det bl a Hästpojken, Hoffmaestro, Amanda Jenssen och Takida som står på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback