Igår och idag

De varma sommarkvällarna igår och idag har tillbringats vid kanalen utanför Trädgårn. Inte fel alls. Dock hade jag väl varit ännu nöjdare om jag hade biljett för att komma in på Trädgårn. Men, har man inte det så får man hänga utanför. I princip blir det ju samma sak förutom att man slipper betala och att man inte ser något annat än vatten och träd. Men man hör! Både igår och idag var det väl runt 100 pers som satt på kanalkanten och dinglade med benen och sjöng. Där på andra sidan, bakom träden, innanför staketet, fanns tusentals människor som skrek "Vi älskar Lasse."

Love Antell - Dundertåget - Melissa Horn - Laleh - Winnerbäck

Igår satt jag där i princip från början till slut. Idag gick jag dit senare, gick hem och åt, gick tillbaka. Med andra ord, idag valde jag ut det bästa och lyssnade bara på Melissa Horn och Winnerbäck. Men attans vad ont i rumpan man får av att sitta på en stenmur. Ca 5h igår och 3h idag. Ajaj. Men ujuj vad bra Melissa Horn är. Winnerbäck också för den delen. Men jag längtar till PIP då jag får se Melissa Horn. Nu har jag ju bara hört henne live 2ggr. Lika bra idag som igår.

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann
...
[Melissa Horn - Sen en tid tillbaka]


Kommentarer
Postat av: oscar

kolla bloggen. videoinlägg som avslöjar ett o annat om kissies sk oskuld...

2010-07-18 @ 00:09:21
URL: http://oscarevans.blogg.se/
Postat av: Hanna

HEY!

Du det skulle vara rätt awesome om du kunde gå in på http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=bfou52WxE3mYKleKyfac1G4hs96IQxDrQpbKgv6inf7vGY734WTt#shoeGallery och ta en titt på mina skor jag designat! Du behöver inte alls rösta om du inte vill men då får gärna lämna lite kritik i min blogg!

2010-07-18 @ 00:23:53
URL: http://meteorshower.blogg.se/
Postat av: Cie

Tack för kommentaren :)



Härligt att läsa om din träningsglädje!!

2010-07-18 @ 03:37:31
URL: http://www.bubebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback