Här skuttar man


Jag sitter som på nålar när det är tennis på TV. En svensk seger har vi fått idag via Lindstedt i dubbeln. Nu är det Söderling - Almagro i singelfinalen. Det är spännande. Riktigt spännande. Men jag föredrar att träna själv framför att se andra göra det. Så final eller inte, jag tänker skutta till dansen sen och låta Söderling klara sig utan min hjälp. Jag litar på den grabben.

Update: Attans att man inte kan få gå och dansa utan att Söderling börjar spela dåligt. Aja. Jag är glad att jag gick och dansade iallafall. För det var SÅ kul. Och hade jag struntat i dansen för att se Söderling förlora, då vet jag någon som hade varit sur länge. JAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback