Galon

Jag hade regnbyxor på mig igår. För första gånen sedan dagis. Kanske inte, men jag kan inte minnas när jag hade det senast. Det har alltid varit BIG NO. För mig har gummistövlar alltid varit BIG NO också....tills jag flyttade till Göteborg. Nu tycker jag att det är coolt, och jag äger till och med 3 par tror jag. Det ni. Regnjacka äger jag ingen och har inte heller gjort på hur många år som helst. Men nu börjar jag känna att det är dags. Jag vill ha en riktigt snygg regnjacka/kappa. Nu under PIP lånar jag mammas gamla - i galon. Det ni. Galon is the shit.

Kommentarer
Postat av: Christian Thomasson

Hej! Som du säkert märkt är galonkläder och gummistövlar bra att ha i Göteborg. Ska du ha egna galonkläder kolla på kanotcentrum nere vid värmekraftverket. Kolla också hemsidan www.kanotcentrum.se

2011-07-19 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback