Tabita

Mia Skäringer är helt fantastisk. Det är inte så att jag kom på det just nu. Nä, det har jag tyckt länge. Men jag blev så glad igår när M sa att Mia har börjat blogga igen. Hon hade en blogg på mama som hon la ner (och som jag följde), men sedan i september har hon bloggat på yourlife (jag har länken här bredvid). Dock har hon nu inte bloggat på en månad, sedan hon gick in i väggen. Men jag håller på att läsa ikapp det som jag har missat. Och jag väntar på den dag ett nytt inlägg kommer. Hon skriver så fantastiskt bra. Jag skrattar och gråter om vart annat. Mia bor på en ö (för er som inte visste) och nu, nu läste jag precis vad hennes båt heter. Den heter Tabita Af Skranta. Jag älskar det! Om jag någon gång skaffar en båt så ska den heta så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback