Stomp out loud



Tillbaka i Göteborg. Resan hit gick bra, endast 30min försening. Lite skillnad mot resan i tisdags - den vill jag inte tala om. Glad iallafall att både jag, syrran och brorsan lyckades ta oss hem till jul.

Men nu är jag tillbaka i storstan. Utan fluffig vit snö. Här finns snö, det finns det. Men den är brun och kompakt. Var över en sväng i nya lägenheten. Det var varmt och skönt därinne. Lite för varmt faktiskt, så stängde av elementen. Onödigt att de ska stå på när jag inte är där. Skillnad mot denna iskalla lägenhet. Just nu 16.8 grader.

Ligger under en filt. Tända ljus. Och kollar på Stomp out loud. Coolt är vad det är.
Var och tränade förut. Först Dans. Hur kul som helst (som vanligt) men det kändes i kroppen att det var 2 veckor sedan sist jag dansade. Jag är inte van vid att det går mer än max 3 dagar mellan dansklasserna. Kände mig tung och klumpig. Men vad gör det. Tjejerna och muiken gör att det går lätt ändå. Ny korreografi som var super! Sen blev det BodyBalance. Kan säga som så att jag har grym träningsvärk från BodyBalancen igår - så pilatesdelen idag blev plågsam. Riktigt tufft pass är det. Men otroligt kul :)

Men nu blir det inte annat än att om ett tag förflytta mig från soffan till sängen. 2 dagar kvar att jobba denna vecka innan jag sätter mig på flygbussen. London baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback