Massage

Har lunch nu. Det innebär: kolla facebook, kolla mail, kolla bloggar och lyssna på musik (Christina Perri - Jar of hearts). Så jag sitter här och myser i en filt, med raggsockar och tittar på adventljusstakarna som är uppsatta runt om på kontoret. Ute är det sånt mys-väder. Sol och gnistrande vit snö. Inte så mycket snö. Men den som finns gnistrar fint. Och lagom kallt med ett par minusgrader. I like. Rätt skönt på jobbet idag. Inte så mycket krångel (än så länge). Min förmiddag förbättrades med att vi gjorde TST-undersökning (faktiskt riktigt kul...får väl se om jag tycker det sen när jag får veta resultatet) samt att jag äntligen fått min första massage. Alltså, inte min första massage - någonsin, utan min första massage här på jobbet. Världens bästa arbetsförmån! Ska ta och boka in nästa massagetid nu. Hoppas eftermiddagen flyter på i samma stil. Dagen underlättas av att E jobbar idag - allt blir lixom lite roligare och lättare när hon är här. Efter jobbet blir det bussen till kungsgatan och Yoga med F!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback