I'm going home

Helt slutkörd. Tack och lov för att det är jul snart. Var tvugna att jobba över idag. Vi fick dock massa mat och godis (åt så jag mådde illa) men det blev en riktigt lång dag. Bussarna hade slutat gå, men som tur var fick jag skjuts till Gårda av Ie - och därifrån är det ju inte så långt att gå. Men, gick hemifrån 06.55 i morse och kom hem 20.10. Nu ska jag packa det som ska hem till Kga. Packa det som ska till nya lägenheten. Tänka ut vad som ska med till London, för det kan jag lämna kvar här. Mycket nu. Måste tvätta och diska. Göra matlåda. Fast, skippar nog att gå över till nya lgh idag. Får fortsätta flytta i mellandagarna.

Just nu är jag riktigt glad att jag tog ledigt onsdag och torsdag. Ska bli skönt att komma hem och bara vara ledig. Träffa folk, slå in julklappar, klura på julklappsrim, leka i snön :)
Det var ett tag sedan man var ledig. Så nu ska jag njuta! Hoppas bara att SJ tar mig hem i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback