Horoskop

En onsdag helt i vanlig ordning. Typ. Eller, nä - inte alls egentligen förutom nu. Maria Wern. Som vanligt sitter jag och Mimmi och förundras över hur tjockt och fint hår Eva Röse har. Vi är något avundssjuka.

I övrigt så har faktiskt inte onsdagen alls varit som den brukar. Dessutom har jag börjat tro på horoskop. Jag har suttit och stirrat på min telefon hela dagen, väntat på att den ska ringa. Det gjorde den inte. Jag hatar sånt - när de lovat att de ska ringa och så gör de inte det. I morse läste jag mitt horoskop - som vanligt. Vet inte varför jag läser det, egentligen. I dag stod det något i stil med att 'allt inte blir som du tänkt dig, men följderna kan bli bättre än väntat om du tar chansen'. Ja, något i den stilen. Jag kom till gymmet och sa att jag ville gå på Core och Dans. M skulle ha dansen idag, det visste jag. Men, i receptionen sa de att dansen var inställd och att det var Zumba istället. Jag gillar inte zumba så värst så jag blev lite besviken. Men vad tusan, zumba är bättre än att inte träna alls. Så jag beslöt mig för att gå på det. Men sen kom jag på vad jag sett på Facebook tidigare idag. J hade skrivit att hon och L skulle teama releasen av BodyBalance 51. Så jag gick givetvis på den istället. Och det var underbart!! Det blev inte som jag hade tänkt mig, det blev bättre! Det finns ingen bättre känsla än när kroppen är trött av hård träning. Det finns inget bättre än när man redan nu känner att man kommer ha träningsvärk i morgon. Nä, det ifinns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback