Här händer det inte mycket...

Klockan är snart halv tre och här ligger jag i pyjamas. Vovven Malte ligger och sover på min mage. Det händer inte mycket här inte. Idag har jag kollat på herrarnas slalom 1a åket, damernas storslalom 1a åket, herrarnas skidskytte staffet, herrarnas slalom 2a åker och genomgång av damernas storslalom 2a åket. Jag har läst massa inlägg på Mia Skärningers blogg och nu är det visst damernas skidskytte.

Om 1,5h ska jag dansa. Sista söndagen på rikgit många veckor som jag kan gå. Så nu ska jag dansa tills jag inte kan stå på benen. Så det så.

Det blev en lyckad dag på stan med M igår. Julklappar till H, M och A fixade. Så...nu är jag i princip klar. Sen så blev det visst lite 'julklappar' till mig själv också. Oops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback