Dagens tankar

  1. Vad ska jag köpa till folk i julklapp? Två är i princip klara. Och en till vet jag, och den ska inhandlas i morgon. Men sen är det svårare. Får gå runt och kika...julklappsspaning.
  2. Malmö är ingen bra stad. Förra året när Idol var i Malmö åkte Mariette ut. Förra veckan när Idol var i Malmö åkte Linnéa ut. De självklara vinnarna.
  3. Jag nästan hör hur Scandinavium kokar ett par kvarter bort (Idol sänds därifrån just nu).
  4. Hur ska jag orka börja jobba kl7 på måndag? (Gå hemifrån strax innan 6) Det är dock bara en engångsföreteelse. Och den extra timmen får jag igen någon annan dag.
  5. Längtar efter K och nyår i London. Snart!
  6. Varför är det så attans kallt i lägenheten? På onsdag kommer äntligen någon och kollar på det. Tydligen har ju inte grannarna lika kallt som vi. 
  7. Ska jag klippa lugg? Jag brukar ju göra det varje år, men iår har jag inte gjort det ännu. Jag vet inte..ska jag?
  8. Om två veckor får jag nyckeln till min nya lägenhet. Så spännande att få se hur den ser ut. Jag har en bild i huvudet - men jag vet inte hur väl den stämmer med verkligheten.
  9. Ska jag åka till Frölunda och köra BodyBalance i morgonbitti? Det är ju så himla skönt..så ja. Jag har i princip bestämt mig för att ta vagnen 8.45
  10. Skippar dansen (!!) på söndag. Tro det eller ej. Men, Peter Johansson uppträder ju på Liseberg! Det gör Jessica Andersson också. De två, samtidigt, på samma scen = låtar från Champions of Rock? Hoppas hoppas! 
  11. Börjar känna julstämning...det finns faktiskt lite snö i Göteborg :) stjärnor i alla fönster, julgranar...och alla lampor som pryder staden. Hur mysigt som helst.
  12. Massage på arbetstid måste vara den bästa arbetsförmånen som man kan ha. Underbart skönt. 30 min en gång i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback