Tystnadsplikt

Fredag 13e igår. Var det någon som hade otur??
Själv så tappade jag en himla massa saker igår. Konstant tappade jag saker från det att jag kom innanför dörren. Telefon, nycklar, mat...allt. Allt åkte i golvet. Hål i händerna? Och inte nog med det, jag tappade rösten också. Mindre kul. Den är fortfarande inte tillbaka. Så nu är jag tyst. Har tjattrat massor på jobbet hela dagen, men nu är jag tyst. Tystnadsplikt.
Snälla röst, kom tillbaka. Det är så frustrerande.
Febern är borta. Likaså det halsonda. Jag känner mig i princip helt frisk. Om det inte vore för min obefintliga röst. Hoppas på att det kan bli dans imorgon iallafall.
Och nu mår jag illa också. Förätit mig på godis för att jag tyckte synd om mig själv. Sen är jag arg också. Jag har fått reda på att jag är för gammal. Illa. Jag är för gammal för att kolla på dans. Hur illa är inte det? Arg är vad jag är. Jag som hade sett fram emot det. Men nä. Nope. Nix. To old. Nu är det ännu mer synd om mig.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Varför är du för gammal?

2010-08-15 @ 09:02:18
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback