Fredag 13e

Långa jobbdagar + feber = jobbigt. Men, så har veckan varit. Det har blivit väldigt få besök på Kulturkalaset. Tyvärr. Har hittills bara sett GöteborgsOperans balett, José Gonzales, Cookies 'n' beans, Timo Räisänen och Teddybears. Ska snart till Torslanda för lite jobb. Samma sak i morgon. På söndag är jag dock ledig. :) Hoppas på att vara frisk då, för jag SKA dansa! Oh yeah!

Fredag den 13e idag. =/ Oops.

Sitter och kikar på höstens schema på SATS. Det blir nog bra ändå. Jag menar, jag kan inte gå på min favvoklass pga hinner inte från jobbet, vilket är extremt tråkigt. Men jag har fått flera positiva överrasknngar av nya schemat också. Det är bra! Glad nyhet nr1: SATS ska börja med Zumba! Glad nyhet nr2: S har fått en egen dansklass på Kungsgatan! Glad nyhet nr3: det finns numera en eller flera dansklasser per dag att välja bland. Glad nyhet nr4: fler danspass och fler bodybalancepass på Valhalla. Glad nyhet nr5: H har fått egen dansklass på Valhalla. Glad nyhet nr6: SATS ska börja med Piloxing. Det finns flera glada nyheter, men orkar inte rabbla dem :) Min önskan skulle dock vara att Ms dansklass började 18 istället för 17.30 så jag kan vara med. Men, man kan väl inte få allt =/

Kommentarer
Postat av: anna

de är tele2. har ni hand om de?? skicka den fort som bara den isf!! är i stoort behov av den :P

går de bra på nya jobbet??

2010-08-13 @ 19:27:53
URL: http://annasjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback