...blir det Måns?

Tonight is the night...
MELODIFESTIVALEN!!

Jag har längtat, det kan jag lova. Har laddat ett bra tag nu, och nu hoppa jag verkligen att det går vägen. Började dagen med en timme body balance, känns bra. Dagen har annars varit lugn, nu lite mat framför TVn.

Så, vad tror ni om ikväll? Vem kommer att representera Sverige i Moskva 12 och (förhoppningsvis) 16 maj? Första semi-finalen är 12/5 och den är Sverige med i...andra semi-finalen är det 14e. Och finalen som sagt, den 16e.

Förra året var det en bild på Charlotte Perelli på http://www.eurovision.tv/ innan tävlingen i Sverige avgjordes. Idag är det en bild på Måns på hemsidan och så står det "Swedish final tonight" (betyder det att Måns vinner?). Folk från hela Europa (+ Kina) har kommenterat och det är riktigt skoj att se vad folk tycker. Det verkar vara en salig blandning på vad folk tror på. Dock nämns Sarah, Malena, Sofia, Molly och Måns några fler gånger än andra. Men jag gillar kommentaren från alex91 från Nederländerna: "There is definitely good stuff to choose from... Success Sweden!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback