Trial and error

Nu har jag pillat länge och väl för att försöka få till en bloggdesign som ser någorlunda bra ut. Något som stämmer någorlunda med min vision. Jag måste själv säga att jag börjar se ljuset...det börjar mer och mer se ut så som jag vill ha det. Men som sagt, det tar tid. När jag är klar med denna design har jag säkert tröttnat på något och vill börja göra om igen. :) Brukar vara så. Men det känns som alla dessa HTML-koder och dess betydelser börjar komma tillbaka i minnet. Det är positivt iallafall. Men jag vill kunna mer! Jag vill alltid kunna mer. Jag vill lära mig. HTML är iallafall sånt som man kan läsa sig fram till och testa sig fram till. Med andra ord - trial and error.

Men som vanligt är det alltid något man hakar upp sig på...något som krånglar...




By the way, jag väntar förtfarande. Det är inte klokt.

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Hihi, ja eller hur blir man sugen på att ändra och göra om hela tiden när man börjar fatta hur man gör?! :) Det kliar i fingrarna. Det är ju så KUL!! Och som du säger, det är ju bara att testa sig fram. Och det är ju helt galet kul att lära sig av sina misstag och själva klura ut hur man ska göra.



Din design är jättefin.



Saknar dig med.

2009-03-22 @ 22:21:08
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback