Träningsdags

Den snö som föll igår finns inte kvar idag. Kanske kommer våren iallafall :)

I morgon är jag ledig :) så skönt. Är reserv på Body Balancen, hoppas att jag får plats. Skulle vara så skönt att träna lite, men det verkar vara fler än jag som vill. Jag tror att det är nya releasen, så det beror väl på det. Dock är det kanske bäst att boka upp sig på nästa vecka redan nu. Här går det minsann inte att träna när man känner för det...planering krävs! Förra veckan när jag och Mimmi var på Body Combat var det kaos på gymmet. Vi fick biljetter när vi kom in, för det var så lång kö till receptionen så vi skulle inte hunnit dra våra kort. Det fanns inga skåp lediga i omklädningsrummet, långa köer och folk som bokstavligen hoppade på de som tränat klart för att be om deras skåp. Helt sjukt. Vi var hur många som helst inne på Combaten, det gick knappt att röra sig. Det gällde att alla gjorde samma saker samtidigt åt samma håll - annars kunde det bli problem. Lite småjobbigt när det är så mycket folk, men träning blev det iallafall och det kände vi båda två efteråt. Ujuj vilken träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback