Påskris

Nu har vi gröna små blad på vårt fina påskris :) det gick fort vill jag lova. Men så fint det är - matchar de gröna fjädrarna. Här har vi tänkt till vill jag lova. Vårt påskris är riktigt stylat. Här är det inte miljoner färger inte. Stilrent ska det vara och det ska matcha den övriga inredningen. Därav fjädrarna i grönt och vitt (eftersom jag visste att bladen skulle bli gröna samt att vi har gröna ljus precis bredvid) äggen är i vitt och lila (eftersom kuddar, filt etc. är lila - och vitt för att resten var lgh går i vitt och grått) så snyggt så snyggt. Dock får jag inte in bilden på det i datorn just nu...men ska testa igen senare. Ni måste ju också få ta del av det vackra.

Kommentarer
Postat av: Malin

ja, gör det! :)

Ser fram emot att se ert påskris, go 4 it!

2009-03-30 @ 19:33:26
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback