Kom ihåg mig då

I går kväll (natt) såg jag något program på TV om Lars Winnerbäck. Har aldrig varit något tokigt fan, men han har flera bra låtar. Jag har som sagt aldrig lyssnat speciellt aktivt på honom, men jag kunde flera låtar av dem som spelades igår. Jag hade aldrig hört en låt av honom förrän jag, K, M och L var på konsert med honom i Mariestad. Tror det var sommaren 06. (Kan det vara så länge sedan?) Jag minns att det var varmt, vi satt i gräset vid vattnet. Jag lärde mig låtarna på plats, och jag minns dem än idag. De sätter sig, jag kommer ihåg dem.

Man inser inte hemmets värde förrän man är långt därifrån. Något liknande sa Winnerbäck i gårdagens program. Så sant som det är sagt.  



Efter ett snack med K kom vi fram till att det kanske tom var sommaren 05. Sjukt länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag såg också det där. Fick en helt annan uppfattning om honom. Han blev mkt piffigare, och hans låtar också. :)



Och på tal om piffigt, snacka om att din blogg är snygg nu. KUL!

2009-03-23 @ 10:29:57
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Å jag Älskar den låten!!

2009-03-25 @ 22:19:21
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback