Härlig dag

Detta är verkligen en härlig dag.

Började med sovmorgon, sen blev det te och rostade mackor framför TVn. Mycket härligt. Efter det tog jag och vovven en promenad - medan jag pratade med Joss i telefon (hon var också ute och gick). Den lilla promenaden blev en två-timmars tur. Soligt och skönt ute, dock väldigt blåsigt stundvis. Nu, sisådär 40 min efter att vi kommit in från promenaden, sitter jag på balkongen i solen, men laptopen i knät och vovven vid fötterna. Man kan ha det sämre. Jag ska fortsätta dagen på detta härliga sätt och sen vid 18 blir det jobb. Nu ska jag snart byta ut datorn mot en bok och en drink tror jag.

Men som sagt...just nu finns de dem som har det sämre.  

Kommentarer
Postat av: Joss

Tack själv! Mucho trevligt.

Har också suttit ute, vilket resulterade i några fler fräknar! :)Vadå för drink? Blåbärs?

2009-03-17 @ 14:55:40
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback