Chokladmuffins och Robinson

Hade tänkt att ta tag i mig själv och fixa lite med bloggdesignen idag när jag varit ledig hela dagen. Har inte blivit något ännu, får se om det blir något sedan. Igår när jag jobbade skissade jag lite på en ev. blivande bloggdesign. Jag kladdar alltid när jag pratar i telefon, och istället för att bara kladda blommor, hjärtan etc. så kan man ju lika gärna kladda något "viktigt". Har fått lite idéer och tips av min alldeles egna 'livlina' A. Du är bäst! - saknar dig

Min lediga dag i dag har bestått av träning, bakning av chokladmuffins, promenad i solen, fönstershopping, fika hos Mimmi på EspressoHouse, köp och pyntande av påskris...och nu - ätande av chokladmuffins och sen blir det Robinson. En lördag utan schlager... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback