Caution!

Igår var vi på Bounce's Caution! Åååh, vad det var bra. Bounce har ju en förmåga att alltid få till det. De är så grymma. Som vanligt bjöd de på en show helt olik sina tidigare. Och som vanligt, minst lika bra som de tidigare.

Jag ska inte avsölja för mycket, jag lovar, känner flera som inte varit på den än. Men jag kan ju säga som så...Bounce är BOUNCE. Bounce är grymma. Det var en häftig känsla att det inte var på en vanlig scen utan i en gammal lagerlokal. Det var häftigt att publiken blev så engagerad och är "med i showen". Temat är ju rädslor och att övervinna rädslor. Och visst...de tänjer på många gränser och besegrar sin egen rädsla. Mäktigt och modigt att göra det inför publik.

I programbladet finns några visdomsord till publiken, bland annat detta av Nalle Puh: "För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

Ett visdomsord från mig är: "Gå och se Bounce's Caution!"  - synd för er bara att det i princip är utsålt! Så skynda, skynda. Föreställningen lovade blod, vatten, djur och svettig dans. Och jag kan väl säga: check, check, check, check. Det stod också att den utspelar sig runt om, ovanför och mitt bland publiken. Till det kan jag väl säga: check, check, check. 

För min del, så får Caution! 5 av 5 toasters. 

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Näe vad synd att jag inte hade koll på att du också var i Sthlm!!! Hade så gärna viljat träffa dig.



Kram

2009-03-01 @ 22:24:44
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback