Viva la France

Inga 35-40 grader här inte. Suck. Jag vill tillbaka till Frankrike. Har bara varit hemma någon timme men samtidigt känns det som det var länge sedan jag var där. Svårt att tänka sig att jag i morse (ca 5.30) satt ute i mörkret i den då 28 gradiga värmen och åt frukost. Det känns så avlägset. Men jo..det är inte mer än ca 12,5h sedan.

Men det har varit bra väder här hemma har jag hört. Tur för er...men jag hade ju hoppas på att iallafall vara lite brunare än alla andra när jag kom hem. Men men. Jag tror ändå att jag haft det lite bättre, lite skönare, lite varmare...för jag har svårt att tro att natt-temperaturen aldrig kommit under 25 grader här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback