Lista 090713

M utmanade mig med en lista...så här kommer den:


1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Mötte grannen ute på gården
3. Hur lång är du? 172 (tror jag)
4. Vilken var den senaste film du sett? Since you've been gone
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Absolut, det kan jag kolla. Kanske hinner i morgon, ska försöka." Smset var till E.
7. Vad är dagens planer? Äta upp min sallad (Ruccola, spenat, couscous, äpple och nektarin), kolla lite TV, läsa och sen sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till och vad man vill - men, sms...kanske.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma?
Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag?
8.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej..eller..det beror ju på vad man menar.
14. Vilken är din favoritplats? Har flera. Trivs både i varma utlandet och i en svettig danssal :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Att sitta i nån läskig karusell som går upp och ner och in och ut. Finns såklart andra ställen där jag heller inte trivs.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Har absolut ingen aning.

17. Vad skrämde dig som barn? Tjuvar
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma (eller ja, den bok som jag fick av Mamma igår.)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Det beror på: När? Var? Hur? Vem? Varför?
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj, resa, shoppa...och spara!
29. Tycker du om kinamat? Jajemän
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost?  Vatten, juice eller fruktsoppa
32. Sover du på någon särskild sida? Mage eller höger tror jag
33. Kan du spela poker? Kan och kan. Inte med sånna "riktiga" regler som de gör på TV ;)
34. Tycker du om att mysa? Det är väl klart
35. Är du en beroendemänniska? Beror på betydelsen, men det är jag väl på sätt och vis.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja...någon gång i framtiden.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska, lite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? När jag var pytteliten tror jag att jag gjorde det.
40. Föredrar du havet eller en pool? Det beror på vart poolen är och vart havet är.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skojigheter, kläder, presenter
42. Äger du dyra smycken? Dyra för mig, men kanske inte för någon annan.
43. Har du någon gång testat narkotika? Å nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Nektarin
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, det vet jag inte.
46. Välj ett ärr på din kropp? I höger ögonbryn.
47. Vad har du för ringsignal? Trasdockorna
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.
49. Flirtar du mycket?  Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma - efter en restaurantshow (därav smnkningen och håruppsättningen)
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig testat, men det tror jag.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser Tyskungen nu. Innan dess Olycksfågeln.
54. Läser du dagstidningen? Ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Ja det måste jag väl säga.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 Star
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 18.02 Gbg - Dfs 21.35
59. När var du i kyrkan senast? När lilla M och lilla H döptes och J och M gifte sig.
60. Vilka personer utmanar du? Alla!


Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Hihi, kul lista! :o) Eller hur är Tyskunden bra??! Jag har redan lästa alla Camillas... så jag väntar spänt på nästa. Gillade inte hennes typ av skrivspråk först; eftersom jag var så van vid Liza Marklunds snabba, korta och kvicka stil; men sedan blev jag fast. Hennes sätt att skriva på passar känslan i böckerna och Fjällbacka som hon skriver om. Håller du med?



<3 Din vän.

2009-07-18 @ 01:06:13
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback