PIP

Seg till tusen. Idag skulle jag vilja gå en långpromenad, ta en sväng på stan, äta en Sub från Subway, gå på danspasset som är kl:16, och sen kolla på någon bra film - gärna skulle jag ha sällskap av A, Joss eller K. Men nä...idag ska jag jobba. Jobba, jobba, jobba. Dock blir det nog det sista jobb-passet på det jobbet. Känns ganska skönt faktiskt - man har trubbats av ännu mer sedan vi fick veta att det skulle läggas ned. Så det känns bra och sluta på ett sätt som idag. Har ju fått timmar på ett annat jobb (sedan 2v) och det känns bra. Spännande, men bra. Kommer nog lära mig massor - sen så är det ju inom min utbildning också - pluspoäng. 

Min seghet beror förhoppningsvis inte på att jag är påväg att bli sjuk eller något sådant. Jag antar att det beror på att jag har jobbat 7 dagar, ledig 1, jobbat 5 dagar och har 3 dagar jobb kvar innan jag får ledigt. 

I morgon ska jag ha en catching up fika med M. Det ser jag fram emot. Länge sedan vi sågs nu och mycket att ta igen - nya jobb och massa resor. 

Men på tisdagkväll sätter jag mig på tåget och åker hem - det är ju PIP!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback