PIP day:2

Dag 2 var absolut inte lika bra vädermässigt som dag 1. Regn, regn och åter regn. Beslutade mig för att inte åka till PIP förrän senare på kvällen igår. När A Camp började spela slutade regnet att falla :) Sen blev det Dundertåget, Pilgrimz, Hoffmaestro & Chraa och Thåström. Med andra ord, en lite kortare visit.

Bäst var utan tvekan A Camp! Hoffmaestro & Chraa var lite skoj också faktiskt...men det var nog mest för allt folk - hela Dalen gungade/studsade. Men deras lugna låtar var bra - de andra lät ju precis likadana. Inte riktigt min stil. Och Thåström är ju Thåström så han måste man ju ha sett. De andra var väl inget att hänga i granen direkt.

Nina Persson (sångaren i A Camp) tyckte att vi såg väldigt snygga ut uppifrån scen - och tillade att man får bra gener i Kga. För hon bodde ju här när hon var liten...och hennes utseende kan man ju inte klaga på. Så det är väl bara att tacka :)

NU: Regnet öser ner...men...ikväll börjar ju det bra redan 16.00. Det blir poncho och gummistövlar på. Men det är ju så ruskigt kallt. Nu har jag lagt upp kvällen lite. Åker nog hem mellan Melody Club och Sahara Hotnights...värmer upp mig, byter kläder. Det är så oerhört skönt att ha ett hus att åka till när man är på festival - stackars alla som är på campingen. Enormt mycket lera har jag hört. En annan får komma in i värmen på kvällen och sova i sin säng. Det är GULD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback