I ♥ dance

När jag gick från dansen idag hörde jag musik. Hög musik. Följde ljudet och hamnade vid Trägår'n - mycket folk inne i parken och utanför längst vattnet. Ringde mam och bad henne söka på vad det kunde vara för någon konsert. Jag ville ju veta vad jag stod och lyssnade på. Svaret blev: Deep purple

Nu = SYTYCD. Tre helt andra par i bottom three än vad det var förra veckan. Spännande. Det visar bara den stora betydelsen av korreografi. No one is safe. Men jag vet inte vilka jag tycker ska åka hem...Tycker att alla par var bättre förra veckan. Då fanns det några korreografier som fastnade i min hjärna och som det kommer dröja länge innan de försvnner. Varje år så finns det ett antal sådana nummer. Tur att youtube finns så man kan kolla på numren från de tidigare säsongerna. Btw när det var pausnummer nyss hände något med sändningen - det blev helt svart. Tur att det var under pausnumret det hände - annars hade jag blivit tokig, det är något som är säkert. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback