Foppatofflans vara eller icke vara

På midsommar var jag i Foppatofflans land - en svensk camping. Jag gillar inte Foppatofflor, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Förra veckan var jag i Frankrike - också det ett Foppatofflaland. Dock finns de de fransoser som använder Foppatofflorna till annat än att stoppa fötterna i. Varför inte stoppa blommorna i?


Snyggt? Nej - inte speciellt. Men bra mycket bättre än att ha dem på fötterna. Och som tur var är ju tofflan stilfullt offwhite - ingen flashig grön, orange eller chockrosa. Det sägs ju att de ska vara väldigt sköna..ja kanske det. Men jag håller mig till vad jag alltid sagt: Foppatofflor i storlekar upp till strl30 - visst, det kan vara gulligt och då kan de till och med få vara rosa, turkosa, gröna eller vad som. Men ett par oranga Foppatofflor med ditsatta blommor eller andra figurer i storlek 41 - hur charmigt är det?

Vad kan man mer andvända Foppatofflan till?


            
            


Kommentarer
Postat av: Mimma

hehe visst vore det. nej, kan hon? hur länge har hon läst det? vi läste ju för tusan i flera år men kommer knappt ihåg bågot haha.

2009-07-08 @ 19:23:00
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback