Fan of SYTYCD

Jag blev precis ett fan av So you think you can dance på Facebook. OH NOOO!! Då råkande jag se en kommentar som jag inte ville se. De ligger lite före med sändningarna i USA om man säger så...som tur var så handlade det inte om vem som vann...men...iallafall. Nu vet jag ju en som inte vinner - eftersom kommentaren handlade om vem som fick lämna tävlingen. Hmm...jag har en strikt regel - inget youtubande på SYTYCD nu förrän finalen är klar. För då kan man råka få syn på ett klipp som man inte sett - och då vet man alltså att de kommer finnas med i minst en vecka till. Sedan kan man få syn på Top10 ex. när man i Sverige just nu är på Top18. Sånt är inte kul...man vill ju inte veta. Man vill ju titta varje tisdag och onsdag 21.55. :) Lika spänd varje vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback