Depp - Pepp

Depp. Jag är lite nere. Mitt favvohalsband är försvunnet - försvann på gymmet i torsdags och ingen har sett det/lämnat in det. Vill ha ett nytt - likadant. Undrar om de fortfarande säljs...10 år senare. Så jag är deppig. Sen så är min telefon dum också. Suck. Den är inte ens 5 månader gammal ju! Så i morgon ska den lämnas in. Man blir helt handikapad när den inte funkar som den ska. Så...ingen bra dag för mig. Men vad gör man då för att pigga upp sig? Jo...man stoppar in en DVDfilm i DVDn. En fantastsk film som man kan se 100 gånger. En film som innehåller grymt bra musik. En film som innehåller grym dans framförd av grymma människor. Man kollar helt enkelt på Bounce Live!!! Nu är jag lite mer pepp iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mimma

hehe får väl tänka så iaf. var i gbg i helgen men inte planerat så hann inte skriva till dej, tänkte att vi skulle fika =(



2009-07-27 @ 17:17:51
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: Mimma

ja, nu när manär mammaledig så är det inte heller så att man kan shoppa som förut hehe men halva min garderob är inte använda så kanske ska börja med det =)



2009-07-27 @ 17:24:08
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback