Bono är på Ullevi...

....men Sahara Hotnight var på PIP :)

Nu är jag hemma på en liten 'siesta' - ska snart tillbaka och kolla på Timbuktu. Jag är ingen bra 'festivalare' - lera, gegga, regn och kyla...då åker jag hem och äter, går på toa, byter till torra kläder och värmer mig innan nästa artist jag vill se. Jag skulle aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, kunna bo i tält på ett festivalområde. Never ever. Ser ingen tjusning i det överhuvudtaget - men det är ju bra att alla inte är som jag.

Om jag var i Gbg denna helg hade jag nog hört U2 från balkongen just nu. Idag var det många bra artister som lockade på PIP, men i morgon - då hade jag bra gärna velat vara på Ullevi på U2s spelning nr2. Men men...vad har jag att klaga på när jag får se så många bra artister på PIP och dessutom ska se Madonna på Ullevi nästa vecka...!?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback