Bli med i våran klubb

Idag när jag var inne och handlade på 'min ica' så såg jag en lapp som de hade satt upp i kassan, där stod det något i stil med: 'Bli medlem i våran grupp'. Jag tänkte automatiskt att det var Ica-kundklubb (eller vad den heter). Jag har sett lappen förut och jag har aldrig läst längre än så. Men idag fortsatte jag läsa eftersom det var lite kö...'vi har i nuläget 183 medlemmar'. Men sen såg jag att 183 var överstruket och det stog i stället något på 200..206 eller något sådant. Tänkte att det kan ju knappast handla om Ica-klubben. Sedan stog det '...på Facebook'. Haha...'min lilla Ica Nära' har en egen Facebook klubb som de värvar kunder till i butiken. Var inne på Facebook och kollade in klubben, och det är faktiskt 223 medlemmar. Men jag är inte medlem...än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback