A tribute to Michael Jackson

Gårdagens tribute to Michael Jackson i Stockholm - som tydligen uppmärksammats i Amerikansk media. Coolt! Bra initiativ av världens bästa Bounce :)

Så coolt!
Antagligen är det lite inspirerat från mitt favvoklipp från den Beligiska tågstationen. Jag kan se klippet hur många gånger som helst. (Observera folket runt omkring som också förslker vara med - speciellt på 2:47) 

På tal om dans och coola grejer.
Den 12e juli (om 3 dagar) är det ett år sedan jag och K var på Trafalgar square i London. Och vad gjordes där om inte dansades. Finns inte så bra klipp på youtube, och jag vet inte hur man lägger upp enga filmer. Men...såhär såg det ut när världsrekordet slogs i largest choreographed group dance. Hihi...och jag har ett fint diplom om att det kom med i Guiness. :)

Så kul när man känner igen många av dem som är med i filmen :) Ingen avancerad dans direkt, men det är ju det som är så kul. Att ALLA kunde vara med. Synd bara att filmklippet inte är så bra. Man ser inte alls hur många det faktiskt är som dansar. Galet många. Kommer inte ihåg hur många det var...men många var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback