Vindruvor

I år (08/09) var första nyåret på 4 år som jag befann mig i Sverige. Det ni. 07/08 firades i Spanien. 06/07 på Gran Canaria. 05/06 också det på Gran Canaria. Året dessförinnan var jag nog i Sverige...tror jag?! Minns inte. Iallafall så var de spanska traditionerna med även i år - inget nyår utan vindruvor!

Om jag bara kunde lära mig lite mer spanska så skulle allt va kalas :) Jag hade chansen, men jag tackade nej. Kom in på en spanskakurs, men kände inte riktigt för att plugga heltid ytterligare ett halvår - så jag tackade nej, men tänker söka igen, kanske om något år. För jag SKA läsa mer spanska. Mina 5 år med spanska i skolan börjar sakterligen försvinna...

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Mysigt med spansk nyår :) Du gumman, gå in i kodmallar och ta bort de där koderna även under flikarna "kategorier", "arkiv", och "entrypages".



Kramis!

2009-01-05 @ 20:01:49
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback