Flashback

Idag var jag på stan. Letade jeans...och som vanligt hittade jag inga. Det är jobbigt att leta jeans. Idag var det BikBok i Nordstan som stod för besöket. Alla som har varit där inne vet att de spelar väldigt hög musik. Nästan varje gång jag är där inne är det någon som kommenterar den höga musiken. Idag var det en som sa: "Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man tycker att musiken de spelar i affärerna är för hög?" Jag ville springa fram och säga: "Nej, det ÄR hög musik här."

Men idag dröjde jag mig kvar. För när jag hade provat alla min jeans och inga passade så spelade de: She's like the wind. Alltså den versionen som vi dansade street till i "Var det bättre förr?" Jag stod i affären och tänkte korreografin i huvudet och kom på mig själv med att vifta lite smått med armarna.


Flashback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback