utgång

Är inte helt frisk, så det blev ingen pilates idag heller. Jag som verkligen ville träna. Men, i morgon kanske..! Det trista gråa Gbg-vädret gör ju inte så man blir piggare direkt. Tänkte dock ta vagnen till skolan nu, dags att lämna in loggboken. I och med detta är skolan slut för min del. Tänkte sedan ta mig en promenad till stan (om jag orkar) och titta lite i affärer. Får se hur mycket jag orkar med, har inte varit utanför dörren sedan fredag förmiddag. Nä nu ljög jag...var ju nere och köpte TofuLine glass (ny design på förpackningen - mycket snygg) i fredagskväll. Glass är bra när man är sjuk och när det är Lets dance på TV. Men det är så nära till ICA så det räknas nästan inte. 

Ikväll blir det lite jobb...i morgon blir det lite mer jobb (introduktion på nytt jobb)...och på onsdagkväll blir det lite jobb...sen bär det hem på torsdag. Ska bli skönt. Läste på Annas blogg att det är massa snö i Karlstad...så då är det troligtvis snö hemma också...hoppas den ligger kvar över helgen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback