Thai mat

Den här helgen ska jag bara ta det lugnt, bara göra roliga saker :) bara göra det som faller mig in.

Idag har jag inte gjort så mycket, sov länge, kollat på TV, varit ute och gått med Malte - o sen blev det after work med Skandia-gänget. Ganska bra uppslutning måste jag säga, men alla stannade ju lite olika länge. Gick dit med A vid 19.15 och nu har jag precis kommit hem. A drog dock redan vid 22 - så jag var med lite andra jobb-folk efter det. Vi var på Excet (Avenyn/Vasagatan). Jag kom hem och Mimmi och co gick nu. Mimmi och hennes syster E (som bor hos oss i helgen) hade lite folk på besök nu ikväll...och det var de som drog vidare ut nu när jag kom hem för att sova - bra tajmat! (Thai mat - hahaha)  

På tal om Thai mat - så åt jag faktiskt det igår. Skönt att veta att det finns en bra Thai-restaurant här också - så jag kan stilla mina behov menar jag, även om jag inte kan gå till ThaiSmile längre.

Och på tal om det...så känner jag att det knorrar i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback