Städdag

Jag har varit så duktig idag. Kände mig väldigt varm och seg i morse...men samtidigt har jag inte känt för att sitta still. Hade tänkt gå till gymmet och sen till stan, men det fick jag skippa - jag är kanske påväg att bli sjuk? Vill inte det...hoppas att jag orkar gå på yogan i morgon. Men istället för träning idag har jag diskat, tvättat, plockat i ordning (både köket, rummet och badrummet), våttorkat, dammsugit, skurat - sen så har jag tagit ner ljusslingan från balkongen och burit ner julgrejerna (en ljusslinga och två julstjärnor) i källaren. Visst är jag duktig. Men nu är jag segare och varmare än någonsin. Hoppas iallafall att Mimmi uppskattar mitt lilla städ-ryck sen när hon kommer hem.

Nu måste jag ta tag i det hela och börja skriva den individuella uppgift som ska lämnas in på måndag. Det blir även lite mat nu innan Körslaget. Vet inte riktigt vad dock...vet inte vad jag har eller vad jag är sugen på. Känner dock inte riktigt för att laga mat och stöka till nu när jag gjort så fint i köket.


Alla har så fina bloggar...när jag är klar med skolan så kommer jag vara LEDIG när jag är ledig. Vad konstigt det kommer bli, men också skönt. Men då iallafall, när jag är ledig - då ska jag ta tag i att fixa bloggen.

Kommentarer
Postat av: Joss

2009-01-18 @ 16:31:53
URL: http://missmountain.blogg.se/
Postat av: Joss

Min med?? :)

2009-01-18 @ 16:32:11
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback